iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Velké plány Opelu: DRIVE!2022

Velké plány Opelu: DRIVE!2022

 
opel-0

středa, 4. června 2014

Opel představil svou aktualizovanou rozvojovou strategii DRIVE!2022. Automobilka si stanovila několik strategických cílů, mezi které patří docílení osmiprocentního tržního podílu na evropském trhu (společně se značkou Vauxhall) do roku 2022. Důraz je přitom kladen na udržitelný růst a profitabilitu. Plán počítá s mírou provozního zisku EBIT (zisk před zdaněním a úroky) na úrovni pěti procent. Zároveň Opel avizuje odhodlání dále zvýšit kvalitu svých aut.

 

V uplynulých měsících vedení automobilky Opel intenzivně pracovalo na aktualizaci programu DRIVE!2022,“ říká Dr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva společnosti Adam Opel AG. „Výsledkem našeho snažení je dnes zveřejněný seznam strategických cílů. Už jsme podnikli přípravné kroky k postupnému začlenění rozvojového plánu do praxe. Máme při tom plnou podporu našeho mateřského koncernu General Motors.“

Opel se soustředí na tři strategické priority: modelovou nabídku, image značky a zvýšení penetrace trhu. Modelová a motorová ofenzíva přitom bude pokračovat rychlým tempem: V období let 2014 až 2018 má být uvedeno celkem 27 zcela nových modelů a 17 nových motorů. Až se tomu nechce věřit...

Druhou strategickou prioritou je u Opelu posílení image coby emocionální a dostupné německé značky díky technickým inovacím, německému konstrukčnímu umění a dobrému poměru mezi cenou a užitnou hodnotou. K technickým inovacím patří například systém OnStar, který přinese do roku 2015 Wi-Fi hotspot přímo do automobilů.

Třetí prioritou je zvýšení tržního podílu. Do roku 2022 chce Opel zvýšit svůj tržní podíl na německém trhu ze 7,2 na 10 procent, v celé Evropě (včetně Ruska a Turecka) plánuje zvýšení z aktuálních 5,8 na 8 procent. Do roku 2022 se Opel spolu se sesterskou značkou Vauxhall chce stát „dvojkou“ evropského trhu osobních automobilů.

Opel vyhlásil svůj desetiletý rozvojový plán DRIVE!2022 v létě roku 2012. Vloni už automobilka udělala zásadní pokrok v provozní oblasti, když snížila svoje ztráty v Evropě o více než polovinu. Návrat k zisku je plánován na polovinu dekády. Nástrojem pro dosažení tohoto cíle je neustálé snižování produktových a strukturálních nákladů, zvýšená efektivita výrobních závodů, vyšší tržby a zlepšení profitability značky.

Napsal: redakce

 
 

Související články

 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 

Mimořádná vydání

Tour de Fleet 2020 - registrace

Den s Fleetem 2020Pardubice

Newsletter

Archiv
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz