iFLEET » Aktuality » Fleet produkt » Suzuki Swace: další klon od Toyoty

Suzuki Swace: další klon od Toyoty

 
suzuki-0

pondělí, 21. září 2020

Suzuki to s klasickými auty v Evropě nevzdává, jakkoli zde boduje především svými SUV a crossovery. Svou nabídku totiž rozšíří o kombi nižší střední třídy s názvem Swace. Komu by elegantní linie vozu něco připomínaly, ten se nemýlí, podobně jako je již dříve představené plug-in hybridní SUV s názvem Acros klonem Toyoty RAV4, je také Swace příbuzným modelu od Toyoty, konkrétně Corolly.

 

Díky intenzivnější spolupráci s Toyotou může Suzuki nabídnout ve svém portfoliu auta s jedním z nejvyspělejších hybridních pohonů na světě a nejinak tomu bude u Swace. Pod kapotou bude mít full-hybridní ústrojí, které proslavilo model Prius a postupně se dostalo i do výbavy řady dalších typů. Oficiální tisková zpráva sice neuvádí, jakou verzi hybridního pohonu Swace dostane, protože Corolla je dostupná se dvěma, nicméně podle dostupných informací se bude jednat o slabší provedení s agregátem 1,8 l a výkonem 72 kW, kterému pomáhá elektromotor o výkonu 53 kW. Maximální systémový výkon je pak 90 kW. Výkonnější provedení s dvoulitrem a maximem až 135 kW se možná objeví pro Swace časem. Hnací systém přebírá veškeré prvky Toyoty, včetně možnosti volby jízdních režimů od čistě elektrického, který umí auto omezeně pohánět na krátkou vzdálenost zcela samostatně, až po sportovní režim maximalizující sílu obou hnacích jednotek. Cennou devizou bude také nízká spotřeba, která se u slabší verze hybridního systému dokáže pohybovat i pod čtyřlitrovou hranicí dlouhodobého průměru.

 

Jak bude vypadat cena zatím nevíme. Můžeme vycházet z toho, že u Toyoty dostanete hybridní Corollu TS za ceny od 637 900 Kč.  Nejvýraznějších vzhledových změn doznala samozřejmě příď, která dostala LED světlomety s dvojitou optikou a voštinovou šestiúhelníkovou horní mřížku chladiče. V interiéru mnoho odlišností oproti originálu nenajdeme, i volant se liší jen logem uprostřed. Jiná jsou ale sedadla. Převzetí řešení od Toyoty rozhodně netřeba vnímat jako negativum. Proč měnit něco, co se osvědčilo a je obecně zákazníky vnímáno příznivě? Mimo jiné i proto, že interiér poskytuje velmi dobrou prostornost nejen pro řidiče a spolujezdce, ale i pro pasažéry na zadních sedadlech. Vzdálenost mezi předními a zadními sedadly je velkorysých 928 mm, prostor pro kolena zadních pasažérů patří k největším v dané třídě. Interiér také obsahuje celou řadu schránek a praktických přihrádek pro odložení drobných předmětů i bezpečné uložení lahví s nápoji.

Zavazadlový prostor se základním objemem 596 litrů překonává všechny stávající modely Suzuki a patří k vůbec největším na trhu v segmentu C. Oboustranné dvojité dno lze otočit pevnou stranou nahoru, aby se koberec neušpinil od vlhkých nebo znečistěných předmětů. Pro převoz vysokých předmětů lze dvojité dno uložit do spodní pozice.

Sklopení zadních opěradel se provádí snadno zatažením za páku, která opěradlo odjistí a zajistí jeho sklopení. Maximální objem zavazadlového prostoru je 1606. V zavazadlovém prostoru se nachází také automaticky spínané osvětlení a 12V zásuvka pro napájení příslušenství.

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz