iFLEET » Aktuality
Pořadatel Tour de Fleet 2015, celostátního turné pro řídící pracovníky nákupu a správy vozových parků ve firmách, nabídne zákazníkům a partnerům akce možnost pozvat si své významné zákazníky. K tomu jsou již... celý článek »
Ministerstvo dopravy zpřístupnilo databázi s údaji o stavu tachometrů jednotlivých aut v registru motorových vozidel, a to podle údajů z poslední technické kontroly. Zájemce o ojetý automobil si tak může... celý článek »
Google pracuje na verzi svého systému Android, která by mohla být přímo využívána v automobilech jako jejich integrální součást. Umožnila by tak řidičům a spolucestujícím plně využít všech funkcí infotaimentu... celý článek »
Mercedes-Benz Sprinter se stane základním typem rozvážkového vozu mezinárodní kurýrní společnosti UPS. Sprintery budou opatřeny speciální nástavbou a ponesou samozřejmě tradiční hnědo-zlaté... celý článek »
Redakce magazínu FLEET firemní automobily a serveru ifleet.cz přeje všem svým čtenářům, příznivcům a spolupracovníkům mnoho zdraví, štěstí a spokojenosti v roce 2015. celý článek »
Od 1. ledna 2015 vstupuje v účinnost zákon č. 239/2013 Sb., kterým se mění zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Podstatné změny se budou týkat registrace vozidla,... celý článek »
Nový Superb bude podle automobilky Škoda revolucí ve vzhledu jejích vozů. Na důkaz přidává designovou skicu – na fotografie skutečného vozu si ještě budeme muset chvíli počkat. Nebude to ale trvat dlouho,... celý článek »
Odbor služby dopravní policie České republiky převzal od automobilky Škoda sedm vozů Superb, které doplní předchozí dodávku desítky těchto automobilů. Všechny Superby Odboru služby dopravní policie mají pod... celý článek »
Nový seriál fleetových setkání s názvem Tour de FLEET 2015 je již připraven a v příštím roce nabídne fleetovým provozovatelům i jejich dodavatelům bohaté a unikátní možnosti pro setkání, konzultace i obchodní... celý článek »
Automobilka Volvo oznámila přechod na zcela novou globální marketingovou strategii. Ta je založena na dvou zdánlivě neslučitelných bodech: posílení internetového způsobu prodeje a vyšší míře kontaktu se zákazníkem.... celý článek »