iFLEET » Aktuality » Fleet dodavatel » Nissan má pro své zákazníky nový "Příslib"

Nissan má pro své zákazníky nový "Příslib"

 
nissan-0

čtvrtek, 1. října 2015

Automobilka Nissan dnes oznámila novou evropskou iniciativu v oblasti péče o zákazníky, která by měla patřit k nejkomplexnějším programům v historii automobilovém průmyslu. Jádrem programu bude nový „Příslib společnosti Nissan“, který zajistí jednotné poskytování služeb po celé Evropě a přinese rozsáhlou modernizaci až 2500 dealerství.

 

Čtyřbodový Příslib společnosti Nissan zahrnuje bezplatné náhradní vozidlo, bezplatnou kontrolu stavu vozidla, maximální kvalitu za nejlepší cenu (dorovnání ceny servisu) a nouzovou asistenční službu Nissan Assistance po dobu životnosti vozidla. Zavedení tohoto programu na všech hlavních evropských trzích doprovází zahájení razantní modernizace dealerství značky Nissan. Po celé Evropě již změnou prošlo 125 lokalit, ke konci března 2016 by jich mělo být již 450. Celá síť prodejců značky Nissan, zahrnující 2500 lokalit, bude modernizována do roku 2018. 

Nissan svými aktivitami reaguje na klesající počet návštěv zákazníků v dealerstvích, který souvisí obecně se stále větším využíváním alternativních informačních kanálů, zejména internetu. Průměrný počet návštěv zákazníka v dealerství před zakoupením automobilu totiž poklesl z pěti návštěv před deseti lety na jednu návštěvu v současnosti.

Guillaume Cartier, senior viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, k tomu uvádí: „Nissan se s potěšením postavil do čela iniciativy, jejímž cílem je změna dojmu zákazníka z nákupu v kamenné prodejně i na internetu. Snažíme se udělat ze zákazníka středobod všech svých aktivit. Internet revolučním způsobem změnil to, jak lidé vyhledávají a nakupují automobily - přispěl k úplnému otevření trhu a přinutil výrobce přehodnotit způsob komunikace se zákazníky. Nové iniciativy společnosti Nissan v oblasti zákaznické péče vrátí do středu pozornosti design, interaktivitu, důvěru a technologie."

Napsal: redakce

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 

Mimořádná vydání

Tour de Fleet 2020 - registrace

Den s Fleetem 2020Pardubice

Newsletter

Archiv
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@iFLEET.cz